KORZYŚCI


Co zyskasz, dzięki audytowi sklepu
Magento

Dzięki audytowi wydasz pieniądze w mądry sposób. Nie przepalisz budżetu na niepotrzebne prace programistyczne.


  • Oszczędności na etapie wdrożenia zmian w sklepie — szybciej i taniej.
  • Optymalizacja pracy zespołu tworzącego treści i grafiki do sklepu.
  • Wybór najważniejszych obszarów sklepu, w których zmiany są najbardziej opłacalne.

Otrzymane rekomendacje:

To gotowy materiał do wyceny prac programistycznych
lub contentowych i SEO.

Od wielu lat specjalizujemy się w Magento, dlatego rekomendacje są tak skonstruowane, by można było je wykonać, obniżając koszty i eliminując te, które są zbędne.

Audyt Magento pomoże Ci rozwiązać te problemy

Techniczne

Wskażemy techniczne błędy, które należy zlikwidować, by ułatwić
korzystanie ze sklepu.

Użyteczności

Zaproponujemy zmiany, które zwiększą sprzedaż bez dodatkowych
nakładów na marketing.

SEO

Określimy działania SEO, które poprawią pozycję sklepu w Google
i zwiększą sprzedaż.

Wersji mobilnej

Wytypujemy błędy, których usunięcie spowoduje wzrost sprzedaży
na telefonie.

Contentowe

Zalecimy optymalizację treści, by osiągnąć jak najwięcej ruchu
organicznego z wyszukiwarki.

Estetyczne

Zaproponujemy zmiany, których wdrożenie poprawi konwersję i sprzedaż
w sklepie.

Marketingowe

Wskażemy skuteczne działania konkurencji, które pozwolą zwiększyć zyski i uniknąć strat.

Zasobów

Wytypujemy błędy w serwisach zapleczowych, które trzeba usunąć, by zyskać więcej przejść na sklep.

Etapy audytu Magento


 

SKŁAD AUDYTU


Sprawdź co obejmuje kompleksowy audyt e-commerce

Przeprowadzamy kompleksowy audyt e-commerce, skupiając się na 8 głównych obszarach,
najważniejszych czynnikach wpływających na sprzedaż.

1

1. Analiza techniczna sklepu i stron.

Kiedy zrobić analizę techniczną?

1. Masz wrażenie, że Twój sklep/serwis powinien działać sprawniej.
2. Gdy na sklepie wyskakują błędy, które np. utrudniają złożenie zamówienia.
3. Twój sklep/Twoja strona jest zawirusowana, nie ma odpowiednich zabezpieczeń.

Co da Ci audyt?

1. Sprawniejsze działanie sklepu/strony.
2. Czysty kod zmniejszy kilkukrotnie liczbę błędów.
3. Twój biznes będzie bezpieczny, pozbędziesz się wirusów, Twój serwis będzie odpowiednio zabezpieczony.

Co wchodzi w skład audytu?

Analiza techniczna w zakresie podstawowym to weryfikacja serwera (czy ma odpowiednie parametry do najnowszej wersji Magento czy platform, na których oparte są inne serwisy np. WordPress), sprawdzenie poziomu bezpieczeństwa (czy są jakieś wirusy itd.), kodu źródłowego Magento, najnowszych wersji sklepu, stron (czy są aktualne) i rozszerzeń (np. wtyczki do formularzy itp.). Każda uwaga opatrzona jest konkretną rekomendacją.

2

2. Analiza użyteczności sklepu i stron oraz ścieżki zakupowej Klienta.

Kiedy zrobić analizę użyteczności?

1. Twoja sprzedaż spada.
2. Masz niską sprzedaż, mimo dużego ruchu na stronie.
3. Ścieżka zakupowa jest często przerywana, pojawia się problem porzuconych koszyków.
4. Obserwujesz małą liczbę lojalnych Klientów, którzy wracają do sklepu.

Co da Ci audyt?

1. Wzrost sprzedaży.
2. Duża liczba wyświetleń i wejść na strony przełożona na efekty sprzedażowe.
3. Intuicyjna ścieżka zakupowa, wyeliminowanie „porzuconych koszyków”.
4. Więcej zadowolonych i lojalnych Klientów.

Co wchodzi w skład audytu?

Analiza użyteczności to badanie sklepu pod kątem poszukiwania, porównywania i zamawiania produktów. Wskazujemy miejsca które utrudniają robienie zakupów w procesie zakupowym, a w skrajnych wypadkach skutkują porzuceniem koszyka. Zwracamy uwagę m.in. na: nawigację po serwisie (menu, megamenu), odnośniki na stronie (sposób linkowania), widok kategorii, kartę produktu (dodawanie opinii, zakładki, produkty powiązane). Każdy wytypowany błąd zostaje opatrzony rekomendacją.

Analiza ścieżki zakupowej dotyczy oceny sposobu prowadzenia użytkownika i zaprojektowanej ścieżki pod kątem intuicyjności dla użytkownika. Skupiamy się na makro-konwersjach (np. dokonanie zakupu, logowanie i rejestracja), które stanowią główny cel sklepu oraz mikro-konwersjach (np. dodanie produktów do koszyka, podgląd koszyka, sprawdzenie dostępności produktów), czyli zachowaniach sygnalizujących, że użytkownik jest na dobrej drodze do dokonania makro-konwersji. Wykazujemy błędy w tych obszarach i proponujemy konkretne rozwiązania.

3

3. Analiza SEO (użycie wartościowych słów kluczowych, parametrów SEO ważnych dla Google).

Kiedy zrobić audyt SEO?

1. Zauważyłeś gwałtowne spadki widoczności organicznej ruchu lub pozycji sklepu na najważniejsze frazy.
2. Wdrożyłeś znaczące zmiany w sklepie (nowe funkcjonalności, dodanie stron kategorii, zmiany w menu, nawigacji itp.). Chcesz sprawdzić czy serwis podąża za aktualnymi trendami i czy dodanie/usuniecie nowych lub starych podstron nie spowodowało błędów technicznych.
3. Chcesz sprawdzić sklep przed jego wdrożeniem. Wolisz na tym etapie zoptymalizować stronę niż później naprawiać błędy.
4. Zamierzasz rozpocząć współpracę z agencją zajmującą się pozycjonowaniem sklepu, chcesz mieć analizę stanu aktualnego witryny z konkretnymi wskazówkami, która pozwoli poprawić efektywność działań pozycjonerskich.
5. Chcesz przeanalizować działania agencji SEO lub własne działania.

Co da Ci audyt?

1. Poprawa pozycji sklepu w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe, większy ruch na stronie.
2. Wzrost sprzedaży.
3. Poprawa działania strony internetowej.
4. Sklep bardziej przyjazny dla użytkowników (łatwiejsze poruszanie się po stronie).

Co wchodzi w skład audytu?

Raport zawiera analizę SEO pod kątem widoczności i pozyskiwania ruchu z wyszukiwarek. Obejmuje sprawdzenie poprawności znaczników title i description, struktury nagłówków, opisów obrazów (alt i title), analizę słów kluczowych, weryfikację przekierowań, mapy strony, pliku robots.txt czy też poszczególnych adresów URL itp. Raport zawiera zdiagnozowane błędy, które należy wziąć pod uwagę w procesie optymalizacji sklepu, a także jej dalszej promocji w Google oraz konkretne rekomendacje.

4

4. Analiza wersji mobilnej strony (poprawne wyświetlanie się na telefonie, tablecie, laptopie).

Kiedy zrobić audyt wersji mobilnej strony?

1. Twoja strona ładuje się bardzo wolno.
2. Użytkownicy wyświetlają Twój sklep na telefonie, ale spędzają na nim mało czasu i szybko go opuszczają.
3. Użytkownicy nie finalizują zakupów (porzucają koszyki).
4. Użytkownicy błądzą po sklepie, szukając ważnych dla siebie informacji, których nie ma lub są ukryte.
5. Sklep na telefonie nie prezentuje się tak korzystnie jak na komputerze.

Co da Ci audyt?

1. Przyspieszenie szybkości działania sklepu/strony.
2. Wyższe pozycje dla wyników mobilnych. Eliminacja błędów konstrukcyjnych witryny, które ograniczały potencjał uzyskiwania ruchu z mobilnych wyników wyszukiwania.
3. Zwiększenie liczby użytkowników, którzy na stronie dokonują pożądanych konwersji np. dokonanie zakupu.
4. Użyteczny sklep mobile, przyjazny dla kupujących

Co wchodzi w skład audytu?

Analiza wersji mobilnej sklepu/stron zapleczowych obejmuje wskazanie błędów technicznych wersji mobile, ocenę szybkości działania strony oraz poziomu jej użyteczności (przyjazność dla użytkowników telefonów, tabletów, laptopów). Wskazujemy co z perspektywy użytkownika działa w sklepie/serwisie sprawnie, a co go zniechęca, sprawia, że porzuca zakupy. Czy komunikaty dostosowane są do wersji mobilnej. Sprawdzamy implementację RWD na głównych stronach, ranking wydajności wersji mobilnej (w tym się zawiera m.in. speed index, LCP, CLS i FCP, czyli tak zwane Google Web Vitals), obsługę na urządzeniach mobilnych oraz dane behawioralne z GA na temat ruchu mobilnego (jak się zachowuje i czy są znaczące różnice między standardowym ruchem i mobile). W ramach audytu otrzymujesz profesjonalne rekomendacje na usprawnienie wersji mobile pod względem intuicyjności, szybkości i ogólnej przyjazności działania.

5

5. Analiza contentu (badanie skuteczności treści pod kątem konwersji, SEO, zachowań użytkowników).

Kiedy zrobić audyt contentu?

1. Gdy chcesz zweryfikować jakość treści, czy są one wartościowe dla użytkownika.
2. Gdy chcesz sprawdzić które treści generują duży ruch, cieszą się popularnością, a które nie wykorzystują swojego potencjału.
3. Obserwujesz niski ruch i wysoki współczynnik odrzuceń.
4. Masz duży ruch, który nie przekłada się na sprzedaż.

Co da Ci audyt?

1. Informacje o przyczynach niepowodzenia i jasne wskazówki co poprawić w celu zwiększenia ruchu i zmniejszenia współczynnika odrzuceń.
2. Pozwoli ocenić jakość treści pod względem merytorycznym, sprzedażowym, SEO.
3. Informacje o lukach w treści, których uzupełnienie przyczyni się do zwiększenia ruchu na stronie.
4. Pozwoli wykryć błędy/nieprawidłowości np. duplikacja wewnętrzna treści, błędy językowe, komunikacyjne itd.).

Co wchodzi w skład audytu?

Analizujemy treści na kluczowych podstronach pod kątem komunikacji z użytkownikiem (formy, narzędzia, metody), opisy kategorii i produktów oraz wpisy blogowe. W raporcie oceniamy spójność komunikatów, estetykę (formatowanie tekstu), poprawność językową treści, unikalność opisów, atrakcyjność i użyteczność dla głównej grupy docelowej oraz optymalizację SEO. Dołączamy rekomendacje, które mają pozwolić na odpowiednią komunikację marki z użytkownikiem, a także kreowanie wizerunku oraz statusu zaufanego eksperta.

6

6. Analiza wizualnej warstwy strony (estetyka sklepu, stron)

Kiedy zrobić audyt wizualnej warstwy strony?

1. Gdy czujesz, że coś jest nie tak z wyglądem Twojego sklepu, ale tak naprawdę nie wiesz w czym tkwi problem.
2. Gdy inni zgłaszają Ci, że sklep wygląda mało nowocześnie, jest nieczytelny i nieatrakcyjny wizualnie.
3. Uważasz, że przestarzały wygląd sklepu odstrasza Klientów, nie wzbudza zaufania, przez to mniej sprzedajesz. W wyglądzie sklepu upatrujesz główny czynnik mniejszych zysków.

Co da Ci audyt?

1. Najwyższy poziom wrażeń wizualnych (sklep nowoczesny, przejrzysty, wzbudzający zaufanie).
2. Zdobycie uwagi Klienta - powracający Klienci, większy ruch, dłuższy czas spędzania na stronie.
3. Wyższy przychód i współczynnik konwersji.

Co wchodzi w skład audytu?

Analiza warstwy wizualnej strony dotyczy aspektów wymagających poprawy, wpływających na przejrzystość designu, spójność wyglądu sklepu, estetyczny odbiór w oczach użytkowników. Analizujemy m.in. rodzaj czcionki, wygląd logo, ikony wyszukiwania, koszyka i konta użytkownika, sposób prezentacji nagłówków, kategorii produktów, wpisów blogowych, sekcji ofertowych, kategorii nowości, cen promocyjnych, kart produktów, stron informacyjnych. Do każdej uwagi notujemy rekomendację.

7

7. Analiza konkurencji sklepu

Kiedy zrobić audyt konkurencji sklepu?

1. Chcesz przeanalizować i poprawić efekty działań marketingowych.
2. Potrzebujesz nowej, spójnej strategii.
3. Zamierzasz rozpocząć dużą kampanię promocyjną w internecie.
4. Sklep nie zarabia, ma duży współczynnik odrzuceń.
5. Twój sklep jest daleko za konkurencją.
6. Chcesz zwiększyć wyniki finansowe firmy.

Co da Ci audyt?

1. Poprawisz efekty działań marketingowych.
2. Poznasz silne i słabe strony sklepów oferujących podobny asortyment, dobrze przygotujesz własną strategię marketingową.
3. Lepsze wyniki sprzedaży, większy zysk (sklep bardziej konkurencyjny).

Co wchodzi w skład audytu?

W raporcie analizujemy najbliższą konkurencję oraz liderów w danej branży. Analizujemy czynniki związane z estetyką serwisu, nawigacją, treścią oraz rozwiązaniami biznesowymi przyjętymi przez właścicieli serwisów. Do audytu wybieramy sklepy mające najwyższe wyniki w Google na kluczowe frazy, sklepy o tym samym celu biznesowym oraz największe marki z danej branży. Typujemy główne błędy i rekomendacje strategiczne dotyczące dalszych kierunków rozwoju witryny, które należałoby wykonać w pierwszej kolejności.

8

8. Analiza ekosystemu (zbioru najważniejszych serwisów zapleczowych, wspierających sklep).

Kiedy zrobić audyt ekosystemu?

1. Na serwisach jest mały ruch.
2. Użytkownicy nie przechodzą z serwisów na sklep.
3. Użytkownicy szybką opuszczają serwis i spędzają na nim zbyt mało czasu.

Co da Ci audyt?

1. Zwiększenie ruchu.
2. Więcej przejść z serwisów na sklep.
3. Dłuższy czas spędzania na stronie (za sprawą atrakcyjnych, angażujących treści).

Co wchodzi w skład audytu?

Audyt ekosystemu zawiera wykaz ruchu i pozycji, jakie zajmują poszczególne strony zapleczowe oraz ich przejść do sklepu. Przeanalizowana zostanie treść serwisów pod kątem SEO, UX, merytorycznym, marketingowym, ich sposób komunikacji z użytkownikiem, częstotliwość publikacji treści i sposób ich prezentacji na stronie (aspekt wizualny). Każda uwaga będzie opatrzona rekomendacją.

Przykładowy spis treści audytu sklepu Magento.

  • Przykładowy spis treści audytu sklepu Magento
  • Przykładowy spis treści audytu sklepu Magento

ZAKRES


W każdym audycie znajdziesz:

  • Jasno określony zakres audytu, ustalony po rozmowie.
  • Spis treści.
  • Listę zbadanych obszarów wraz z uwagami i wskazaniami do optymalizacji.
  • Dane, screeny, pozwalające lepiej zrozumieć omawianą problematykę i rekomendowane rozwiązania.
  • Określone priorytety poszczególnych rekomendacji.
  • Konsultacje w celu omówienia raportu i podjęcia kolejnych kroków.
Zamów audyt sklepu

Rekomendacje opieramy na:

  • Analizach danych analitycznych przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi (Surfer Seo, Senuto, Content King, GA) i najpopularniejszych metod badawczych: wędrówki poznawczej i listy heurystyk użyteczności (np. Nielsena & Molicha i Schneidermana),
  • Wieloletnim doświadczeniu, eksperckiej wiedzy i znajomości aktualnych trendów e-commerce.

Audyt pozwoli Ci osiągnąć kluczowe korzyści:

CENNIK


Pakiety audytów z rekomendacjami

Na bazie naszych wieloletnich doświadczeń w e-commerce przygotowaliśmy 4 różne pakiety audytów. Wybierz ten, który najbardziej odpowiada Twoim aktualnym potrzebom.

zł netto

80004900
Zamów

*Podstawowy
(z rekomendacjami)

  • Analiza techniczna.
  • Analiza SEO.
  • Konsultacja– omówienie wyników i rekomendacji.
  • Analiza użyteczności oraz ścieżki zakupowej Klienta.
  • Analiza Contentu.
  • Analiza ekosystemu.
  • Analiza warstwy wizualnej strony.
  • Analiza konkurencji sklepu.

*Dotyczy analizy sklepu w wersji desktop.

zł netto

11 000 6500
Zamów

*Rozszerzony
(z rekomendacjami)

  • Analiza techniczna.
  • Analiza SEO.
  • Konsultacja– omówienie wyników i rekomendacji.
  • Analiza użyteczności oraz ścieżki zakupowej Klienta.
  • Analiza Contentu.
  • Analiza ekosystemu.
  • Analiza warstwy wizualnej strony.
  • Analiza konkurencji sklepu.

*Dotyczy analizy sklepu w wersji desktop.

zł netto

17 000 9000
Zamów

*Optymalny
(z rekomendacjami)

  • Analiza techniczna.
  • Analiza SEO.
  • Konsultacja– omówienie wyników i rekomendacji.
  • Analiza użyteczności oraz ścieżki zakupowej Klienta.
  • Analiza Contentu.
  • Analiza ekosystemu.
  • Analiza warstwy wizualnej strony.
  • Analiza konkurencji sklepu.

*Dotyczy analizy sklepu i stron zapleczowych w wersji desktop i mobile (telefony).

zł netto

22 000 14 500
Zamów

*Zaawansowany
(z rekomendacjami)

  • Analiza techniczna.
  • Analiza SEO.
  • Konsultacja– omówienie wyników i rekomendacji.
  • Analiza użyteczności oraz ścieżki zakupowej Klienta.
  • Analiza Contentu.
  • Analiza ekosystemu.
  • Analiza warstwy wizualnej strony.
  • Analiza konkurencji sklepu.

*Dotyczy analizy sklepu i stron zapleczowych w wersji desktop i mobile (telefony).

INDYWIDUALNA WYCENA


Nie znalazłeś pakietu dla siebie- skompletuj własny

Potrzebujesz pakietu na zamówienie lub nie wiesz, którą opcję wybrać? Skontaktuj się z nami: doradzimy i przedstawimy
ostateczną wycenę.

Każdy pakiet może być dostosowany do indywidualnych potrzeb konkretnego sklepu internetowego. Pakiety można
dowolnie łączyć.


Skontaktuj się

KORZYŚCI


Sprawdź, dlaczego warto u nas zamówić audyt sklepu internetowego

1. Specjalizujemy się w Magento. Wiemy jak wykorzystać gotowe funkcjonalności, by zoptymalizować koszty prac. Od lat dostarczamy naszym Klientom rozwiązania, które działają i zwiększają sprzedaż. Wszystkie sugerowane zmiany w raporcie wprowadzamy sprawnie, obniżając maksymalnie koszty prac.

2. Otrzymujesz profesjonalny audyt e-commerce będący wynikiem wielogodzinnej i skrupulatnej analizy dokonywanej przez grupę doświadczonych ekspertów UX oraz UI, specjalistów z zakresu grafiki użytkowej oraz analityków. Automatycznie generowane raporty, w tym darmowe, są niekompletne, badają niewiele czynników i nie zawierają wartościowych uwag. Nasz audyt jest kompleksowy, przygotowany ręcznie, indywidualnie (dla każdego analizowanego sklepu osobno), zawiera wyczerpujące i użyteczne rekomendacje (w formie konkretnych rozwiązań, przykładów).

3. Większość agencji przeprowadza audyt technologiczny Magento lub audyt SEO. Nie skupiamy się tylko na poprawie pozycji w Google, wygenerowaniu ruchu, ale przede wszystkim na zwiększeniu liczby realnych osób, które dokonają zakupu.

4. Jesteśmy elastyczni. Możesz zlecić nam audyt wraz z wdrożeniem wszystkich lub wybranych (kluczowych) rekomendacji. Typujemy elementy krytyczne do natychmiastowej poprawy, ważne oraz takie, które można odłożyć w czasie. Możesz zamówić tylko audyt. Możemy Ci też przygotować wytyczne jak wprowadzić zmiany, np. jak przygotować treści, jak zoptymalizować SEO, byś mógł obniżając koszt całościowej współpracy osiągnąć założone cele (wprowadzić nasze rekomendacje).

FAQ


Audyt sklepu- najczęstsze pytania

1

Czym się różni profesjonalny audyt sklepu od darmowego audytu online?

Darmowy audyt Płatny audyt
Przeprowadza go program, który nie jest w stanie przeanalizować wiele ważnych czynników, ich jakości, zależności. Na przykład nie zidentyfikuje semantyki treści, nie prześledzi wędrówki użytkownika. Przeprowadza go człowiek w sposób ręczny (specjalista w danej dziedzinie), który każdy sklep analizuje indywidualnie pod wieloma względami.
Skupia się przede wszystkim na stronie głównej. Specjalista analizuje wszystkie podstrony, zakładki, szczegółowo każdą część witryny.
Jest w stanie ocenić mniej więcej poziom zoptymalizowania strony, ale nie przygotuje wyczerpujących i użytecznych rekomendacji. Specjalista wyciąga wnioski i przygotowuje wyczerpujące, praktyczne rekomendacje poparte przykładami (screeny, wykresy, makiety itd.).

Nasze audyty przygotowują eksperci ręcznie, indywidualnie do każdego sklepu z licznymi rekomendacjami.  Wolisz profesjonalny audyt, zamów go u nas »

2

Kiedy zrobić audyt e-commerce?

Warto przeprowadzić audyt e-commerce raz na 2-3 lata. Szczególnie gdy:

  • Spada sprzedaż.
  • Masz niski współczynnik konwersji.
  • Obserwujesz małą liczbę powracających użytkowników.
  • Ponosisz wysokie koszty reklamy.
  • Ścieżka zakupowa jest często przerywana, pojawia się problem porzuconych koszyków.
  • Obserwujesz małą liczbę lojalnych Klientów, którzy wracają do sklepu.
  • Masz mały ruch na stronie (mała liczba odwiedzających).
  • Twój sklep ma przestarzały wygląd.
  • Nastąpiły gwałtowne spadki widoczności organicznej ruchu lub pozycji sklepu na najważniejsze frazy.
  • Zamierzasz rozpocząć dużą kampanię promocyjną w Internecie.
  • Sklep długo nie był aktualizowany.
  • Chcesz przeanalizować działania agencji SEO lub własne działania marketingowe.

Wiesz, że powinieneś przeprowadzić audyt e-commerce, ale nie wiesz jaki rodzaj wybrać, czy potrzebujesz pełnego raportu. Skontaktuj się z nami, zaproponujemy najlepszą opcję dla Ciebie. Doradzamy Klientom od lat.

3

Jak obszerny jest taki raport?

Wszystko zależy od rodzaju wybranego pakietu, wielkości i kondycji Twojego sklepu internetowego oraz posiadanego budżetu. Audyty w pakiecie zaawansowanym obejmują zazwyczaj kilkaset stron.

4

Ile trwa wykonanie audytu sklepu?

Czas przygotowania audytu zależy od zakresu prac, zwykle jest to od 1-3 tygodni.

5

Ile kosztuje audyt sklepu internetowego?

Koszt audytu sklepu internetowego ma różny zakres, w zależności od tego czy wybierzesz gotowy pakiet lub przez siebie skompletowany. Wszystkie audyty wyceniamy indywidualnie, ich cena zależy od wielu czynników np. od typu, zakresu oraz wielkości sklepu.  Poglądowy zakres cen możesz sprawdzić w naszym cenniku »

Zapraszamy do kontaktu celem wyceny poszczególnych usług w kontekście konkretnej witryny i potrzeb.

6

Jakie efekty przyniesie audyt sklepu?

Każdy audyt sklepu przyczyni się do poprawy widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google, zwiększenia ruchu oraz wzrostu sprzedaży. Jednak najlepsze efekty osiągniesz, zamawiając kompleksowy audyt, który wyeliminuje główne błędy/słabe strony witryny z wielu obszarów sklepu. Kliknij w wybrany audyt i sprawdź jakie efekty osiągniesz »

7

Czy w ramach usługi wprowadzacie zmiany?

Możemy wprowadzić wszystkie rekomendowane zmiany z raportów lub poszczególne (wspólnie wytypowane, zlecone przez Klienta). Jest to jednak odrębna usługa wyceniana dodatkowo, po przeprowadzeniu audytu, jej koszt zależny jest od liczby i typu zmian. Uwaga! Rekomendowane zmiany wprowadzamy tylko w sklepach Magento, ponieważ jest to nasza specjalizacja.

8

Czy możliwe jest omówienie audytu?

Oczywiście. Po przeprowadzeniu audytu umówimy się na spotkanie/rozmowę i omówimy każdą uwagę i rekomendację z przygotowanego raportu. Odpowiemy na bieżące pytania, wyjaśnimy niejasne kwestie. Konsultacje są w cenie każdego pakietu. Dodatkowe, indywidualne konsultacje są dodatkowe płatne - od 250 zł / godz. + 23% VAT.

9

Czy mając audyt mogę samodzielnie dokonać zmian?

Oczywiście. Otrzymujesz od nas raport z rekomendacjami, które możesz wdrożyć sam lub zlecić firmie zewnętrznej. Możesz też skorzystać z naszej usługi wdrożenia zmian, jeśli Twój sklep oparty jest na platformie Magento.

KONTAKT