Wykorzystaliśmy Magento jako podstawę wdrożenia systemu B2B – platformy sprzedażowej dla firmy Marcopol, wiodącego polskiego producenta elementów złącznych. Wykorzystując szereg funkcjonalności i rozszerzeń zbudowaliśmy system informatyczny, ułatwiający wymianę informacji i usprawniający sprzedaż poprzez automatyzację procesów składania i realizacji zamówień.
Zakres współpracy
- Wdrożenie platformy B2B
- Rozwój platformy
- Pełne wsparcie techniczne
Co zyskał klient?
- Narzędzie do zwiększenia sprzedaży, poprzez optymalizację procesów
- Możliwość prezentacji oferty z własnych baz danych – szybko i wygodnie,
- Pełną integrację platformy B2B z systemami pracującymi w otoczeniu firmy,
- Dostęp do wszystkich bazowych funkcjonalności Magento oraz wdrożenia tych, które są kluczowe i niezbędne,
- Platformę dostosowaną wizualnie do brandingu firmy – odpowiadającą potrzebom i wizerunkowi,
- Nowoczesny i intuicyjny interfejs platformy,
- Efektywny kanał do komunikacji z klientami, partnerami, kontrahentami.
Model wdrożenia otwartego platformy B2B
Z firmą Marcopol realizowaliśmy projekt na zasadzie wdrożenia otwartego, co pozwoliło na maksymalne skrócenie czasu uruchomienia projektu do poziomu, który umożliwiał realizację głównego celu. Podstawą wdrożenia było uruchomienie gotowej do sprzedaży platformy B2B, która w drugim etapie współpracy była rozwijana o nowe funkcjonalności i dostosowywana do bieżących potrzeb użytkowników.
Wdrożenie otwarte pozwala więc na precyzyjny dobór konkretnych rozwiązań e-commerce i wdrażanie tylko takich funkcjonalności, które wynikają z realnych potrzeb użytkowników platformy B2B, wytypowanych na podstawie analizy zachowań klientów i uzyskanego feedbacku. Pozwala to znacznie obniżyć koszty całego projektu, uniknąć instalacji zbędnych modułów rozwiązań technologicznych.